سفارش تبلیغ
صبا ویژن

علت صدا دادن یخچال چیست؟

 

سوای هیچ شک وتردید و شبهه ای یکی‌از اثاثیه برقی خانگی که همواره در اکنون عمل کردن میباشد ، نمایندگی یخچال ارج در مشهد میباشد که فارغ از آن نمی توانید معاش فرمایید . در شرایطی‌که یخچالتان صدا می‌دهد ، با این ارشادوراهنمایی ما در‌این پست یار باشید .

 

بعضی وقت ها از یخچال صداهای ناهنجاری به گوش میرسد، بعضی از این صداها طبیعی می باشند و به زودی برطرف می‌شوند البته بعضی از آن ها غیرعادی می‌باشند و نیاز به تعمیر دارا‌هستند. درین نوشته به موردها رایجی اشاره میکنیم که سبب ساز صدای بلند در یخچال میگردند.

 

 

 

انگیزه صدای حرفه یخچال فریزر 

در‌حالتی که که از رشته فریزر صدایی شنیدید، احتمال دارااست خلل از موتور حرفه اواپراتور باشد. این نوع سردخانه در قسمت حرفه موتوری دارااست که هوا را بدور اپراتور به چرخش در میاورد تا آن را خنک نماید.

 

با سپری شد مجال، موتور حرفه می‌تواند فرسوده خواهد شد و یا این که نیاز به روغن کاری داشته باشد، که دقت نکردن به‌این مفاد می‌تواند سبب صدای بلند و تق تق های در یخچال فریزر خواهد شد.

 

راه‌حل اولیه :

 

این‌راه حل معمولی ترین و سریع ترین و در عین درحال حاضر روشی مجانی برای حل خلل صدای سردخانه میباشد. سردخانه را بدون صدا کرده و کلیه مواد غذایی درون آن را به یخچال فریزر دیگری جابجایی دهید. حال به زمان دستکم یک یا این که دو روز یخچال فریزر را بی صدا نگه دارید و حوصله نمایید تا برفک و یخ جان دار بر روی پره های رشته نخستین و رادیاتور آب شوند. اعتنا داشته باشید که در‌این برهه زمانی از سشوار نیز می‌توانید برای تسریع این روند امداد بگیرید ولی به حافظه داشته باشید که به کار گیری از سشوار در اطراف موفقیت اساسی فریزر و گرم کردن بیش تر از حد آن هزینه ی بالایی را برایتان می تراشد. بعداز این سردخانه را پر‌نور فرمایید در صورتی طی یکسری روز آتی خلل مجدد به سراغتان آمد اختلال دور از شوخی خیس میباشد پس راهکار های بعدی را دنبال فرمایید.

 

راهکار دوم :

 

درین نحوه تکنیسین ها معمولا به سنسور ترموستات سردخانه شما شک وتردید می نمایند که ارزش چندانی ندارد و به راحتی با اتصال دو سیم بی آلایش ردوبدل میگردد. ولی در عین اکنون باید با سرویس ها مشتریان تماس حاصل نمایید به این دلیل که با گشوده و بسته کردن خویش سرانه ی بخش های متفاوت یخچال فریزر سبب حیف کردن گارانتی دستگاه خویش میشوید. در حالتی که با طی این مرحله گشوده هم اختلال برطرف نشد تکنیسین به سراغ راهکار سوم می رود.

 

 

 

نحوه تعمیر صدای فریزر

راهکار سوم :

 

در‌این‌صورت‌ که اتفاقا بدترین سناریوی اتفاق افتاده ی ممکن میباشد، مغز متفکر سردخانه شما که به عبارتی موفقیت الکترونیکی آن میباشد معیوب گردیده‌است و راه حل ای جز بده بستان آن ندارید ولی برای این می‌گویم راهکار ای جر بده بستان وجود ندارد که تعمیرکار الکترونیک کاربلد در جمهوری اسلامی ایران معمولا خیلی نادر پیدا می‌شود و در شکل پیدا شدن، یافتنِ قطعات الکترونیکی یدکی برای پیروزی الکترونیکی در کشور‌ایران در حدود غیرممکن میباشد. پس شما ناچار به خرید پیروزی الکترونیکی جدیدی میشوید که چیزی کمتر از یک میلیون تومان برای شما آب می‌خورد.

 

 

 

سوای هیچ شک وتردید و شبهه ای یک کدام از اسباب برقی خانگی که همواره در حالا عمل کردن میباشد ، فریزر میباشد که فارغ از آن نمی توانید معاش نمائید . در شرایطی که یخچالتان صدا میدهد ، با این ارشاد ما در‌این پست یار باشید .

 

بعضی وقت ها از فریزر صداهای ناهنجاری به گوش می‌رسد، برخی از این صداها طبیعی میباشند و به زودی برطرف میگردند اما بعضا از آنان غیرعادی می‌باشند و نیاز به تعمیر دارا‌هستند. در‌این نوشته به مورد ها رایجی اشاره می‌کنیم که منجر صدای بلند در سردخانه می گردند.

 

 

 

انگیزه صدای رشته سردخانه 

در حالتی‌که که از رشته فریزر صدایی شنیدید، احتمال داراست نقص‌ از موتور حرفه اواپراتور باشد. این نوع سردخانه در قسمت رشته موتوری دارااست که هوا را بدور اپراتور به چرخش در میاورد تا آن را خنک نماید.

 

با سپری شد مجال، موتور حرفه میتواند فرسوده گردد و یا این که نیاز به روغن کاری داشته باشد، که اعتنا نکردن بدین مفاد می‌تواند سبب ساز صدای بلند و تق تق های در یخچال گردد.

 

راه‌حل اولیه :

 

این‌راه حل بی آلایش ترین و سریع ترین و در عین درحال حاضر روشی بدون‌پول برای حل نقص‌ صدای فریزر میباشد. فریزر را خموشی کرده و همه مواد غذایی باطن آن را به یخچال فریزر دیگری جابجایی دهید. اکنون به بازه زمانی دستکم یک یا این که دو روز یخچال فریزر را بی سر و صدا نگه دارید و حوصله نمائید تا برفک و یخ جانور بر روی پره های رشته نخستین و رادیاتور آب شوند. اعتنا داشته باشید که درین دوران از سشوار نیز میتوانید برای تسریع این مراحل امداد بگیرید البته به خاطر داشته باشید که استعمال از سشوار در اطراف موفقیت مهم سردخانه و گرم کردن بیشتراز حد آن هزینه ی بالایی را برایتان می تراشد. بعداز این سردخانه را پر‌نور فرمائید در صورتی طی یک‌سری روز آتی ایراد مجدد به سراغتان آمد اختلال دور از شوخی خیس میباشد پس راهکار های بعدی را دنبال فرمایید.

 

چاره دوم :

 

در‌این طرز تکنیسین ها معمولا به سنسور ترموستات سردخانه شما تردید می نمایند که بها چندانی ندارد و به راحتی با اتصال دو سیم معمولی ردوبدل می‌شود. البته در عین هم اکنون باید با سرویس ها مشتریان تماس حاصل نمایید به دلیل آنکه با گشوده و بسته کردن خویش سرانه ی بخش های متعدد سردخانه سبب ساز حیف کردن گارانتی دستگاه خویش می‌شوید. در‌حالتی که با طی این مرحله گشوده هم اختلال برطرف نشد تکنیسین به سراغ راه‌حل سوم می رود.

 

 

 

طرز تعمیر صدای فریزر

راهکار سوم :

 

دراین‌صورت که اتفاقا بدترین سناریوی اتفاق افتاده ی ممکن میباشد، مغز متفکر یخچال فریزر شما که به عبارتی پیروزی الکترونیکی آن میباشد معیوب گردیده است و راه‌حل ای جز ردوبدل آن ندارید ولی برای این میگویم راهکار ای جر بده بستان وجود ندارد که تعمیرکار الکترونیک کاربلد در کشور ایران معمولا خیلی معدود پیدا می گردد و در شکل پیدا شدن، یافتنِ قطعات الکترونیکی یدکی برای موفقیت الکترونیکی در ایران در حدود ناممکن میباشد. پس شما بدون چاره به خرید موفقیت الکترونیکی جدیدی میشوید که چیزی کمتر از یک میلیون تومان برای شما آب میخورد.